محبوب ترین شخصیت رمان هری پاتر


جادو = حقیقت

تنها راه شناخت خدا جادو است .

سلام .

بعضی ها سوروس اسنیپ رو محبوب ترین شخصیت رمان هری پاتر میدانند .

البته خودمم جزء همون بعضیا هستم .

 

 



septaurora
Image by Cool Text: Logo and Button Generator - Create Your Own Logo

نظرات شما عزیزان:

طهورا
ساعت4:10---30 تير 1393
به شخصه عاشقشششششم خیلی دوسش دارم معرکه بود و هست
پاسخ: منم خیلی دوسش دارم . البته قبلا ازش متنفر بودم ولی وقتی یادگاران مرگ رو خوندم عاشقش شدم


فرشته جون
ساعت20:01---24 آبان 1391
سلام وب خوشملی داری ایشالله موفق بشی ممنونم که به من سر زدی لینکت کرد با همون اسمی که گفتی منم یه دوران عاشق هری پاتر بودم همه کتاباشم خوندم

atefeh
ساعت17:15---24 آبان 1391
slm...linket kardam... toam yadet nare
پاسخ: حتما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 24 آبان 1391برچسب:سوروس اسنیپ ,اسنسپ,محبوب,اسنیپ محبوب,محبوب ترین شخصیت,دارک لرد,جادو حقیقت,,ساعت 13:40 توسط Dark Lord| |


قالب وبلاگ : فقط بهاربيست



چسب لاغری